۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

جبرئیل از بهشت شام برای ما آورد!




حضرت ایت الله علم ا لهدی امام ج معه محترم مشهد نقل می کند . شبی بدون هماهنگی قبلی به منزل مقام مع ظم ره بری واردشدیم . سا عتی گذشت، دید یم از شام خبری نیست حتی بوی غذا هم نمی اید کمی بی حوصله شد ه بودیم ،با خود گفتم شاید اقا در نظر دارند به خاطر عدم هما هنگی قبلی ،ما را تنبیه کنند وامشب را به ما گرسنگی بد هند. در همین افکار بودم که دیدم کسی ،مرا صدا می زند رفتم جلو ، اقایی را با چهر ه ای نورانی وغذایی در دست دیدم . گفت: بفر مایید تنا ول کنید خوش به حال مهمان اقا .گفتم: چرا؟ گفت :حضرت جبر ئیل این غذا را از بهشت اورده .خم شدم تا دستهای این مرد را ببوسم، دیدم به طرف اسمان حرکت کرد.
----------------------------------------------------

این جبرئیل هم پارتی بازی میکنه این همه فقیر و بی‌ چاره غذا را برده خونه کی‌ ها





۸ نظر:

سونيا گفت...

اين علم الهدي هم آدم بسي شگفت انگيزيه ها
گويا بيشتر از اينكه به امام زمان باور داشته باشه به همون مقام مع ظم ره باور داره

بهراد گفت...

سلام
من پیوندتون و ویرایش کردم!!!
راستی الانم کافی نتم
منم خوشحالم که شما برگشتین.
یکی از دوستای بسیار خوبم بودین.

مژگان بانو گفت...

سلام دوست من

تشریف بیاورید.

همبرگر با گوشت گربه داریم.

[نیشخند][زبان]

مسعود گفت...

درود

کویا جناب علم الهدی پیغمبر تازه هستند. هر اندازه قبلی ها راست گفتند ایشان هم راست می گوید.

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

آنیتا گفت...

شایدرستوران سرکوچه اسمش جبرئیل بوده
زنگ زدن براشون غذا اوردن؟

omid گفت...

عجب ماجرای خنده داری داشتند . حتما غداشون هم دیزی بوده.

دکتر تراش باشی گفت...

درود داریوش..

میگم شاید این جبرئیل هم التزام و اعتقاد کامل به ولایت فقیه‌ داشته‌ است..
پیامبر هم در شبی این گونه در یک چشم بر هم زدن رفت به طبقات بالا با همین جبرئیل (بدون آسانسور هم) و بعدها اسمش رو گذاشتند معراج پیامبر..!!!
حالا ببین چند سال آینده‌ اگه‌ نگفتند این هم معراج ثانی است..؟؟! (ههههههه)
.
پاینده‌ مانی...

ناشناس گفت...

به نظر من اين مطلب جعليه
يه سايت با ظاهري خاص يه مطلبي رو چاپ ميكنه كه هيچ جاي ديگه اي تاييد ويا حتي اشاره نميشه و يه عده سايت معلوم الحال ميان و اون مطلب رو بدون ذكر منبع چاپ مي كنن
واي به حال روزي كه بخوايم انقدر زودباور باشيم.