۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

ساندیس خور لبنان

آیا آن بخش از مردم ساندیس خور لبنان که به کمک دلارهای نفتی حکومت ایران یا بهتر بگویم دلارهای خونین رژیم  اسلامی برای استقبال از محمود احمدی نژاد، قاتل فرزندان سرزمین ایران  ،پایمال کننده خون ندا های وطن و دزد رای ها ملتی بزرگ به نام ایران به خیابانهای لبنان آمدند و هلهله و شادی کردند، درفش خونین ج.ا اسلامی را همراه با درفش کشور خود در میادین بیروت چرخاندند، خواهند پذیرفت که مردم ایران هم متقابلا برای سربازان اسرائیلی که فرزندان آنها را به خاک و خون میکشند هلهله و شادی نمایند؟اما ملت ایران سبز تر از تمام سبزی شماست و هیچ گاه با دشمن خود هم چنین نخواهد کرد.





(البته خوب است بدانید که تمامی ماشینها فورد و شورولت امریکایی بودند . ایشان  و برادران حزب الله شان از درون این ماشین ها شعار مرگ بر امریکا سر میدهد!!! )



به نظر نمیرسد در بین این دو حرکت زشت و غیر انسانی تفاوتی وجود داشته باشد! جماعت ساندیس خور لبنانی به زودی شاهد خواهید بود که همین دلارهای خونین حکومت اسلامی بساط جنگ دیگری را درمنطقه به پا میکند و و فرزندان شما جماعت ساندیس خور هستند که در خون می غلتند و این تاوان کسانی است که از قاتلین ملت ها همچون قهرمان پذیرایی میکنند و دنیا را در چند دلار خلاصه میکنند. باشد روزی که آزادی به معنی آزادی در جهان حاکم شود.

شگفتا ماشین های !!!کشور های دوست ایشان بمانند سومالی ,سوریه, لینان, فلستین ونزیولا, بورکینا فاسو را  ایشان  و برادران حزب الله شان   سوار نمی شود و پزش را با ماشین امریکایی میدهند

۸ نظر:

شیما گفت...

سلام داریوش خان عزیز
چه عجببببببب که باز بین شونصدبار چک کردن اینبار میشه کامنت گذاشت.
خوشحالم خوبید و همچنان مشغول نوشتن و دهن کجی کردن به اینهمه بی عدالتی و ظلم و تبعیض.
اون تکه ی در ماشینهای آمریکایی مرگ بر آمریکا میگفتند را خیلی خوب اومدین.
نمیدونم کی میخواهیم حساب آمریکا را به دوقسمت تقسیم کنیم.دولتی که فضول است و در کار همه ی کشورها دخالت میکند و زور میگوید و هرکدام از ما یه جورایی ازش خوشمون نمیاد و
مردمی که مثل مردم ما ممکن دولتشون رو دوست نداشته باشندیاداشته باشند.
وقتی میگیم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر کشور آمریکا با کل دولت و مردمش.این توهین است.اصلا توهین کردن این تیپی نمیفهمم یعنی چه؟
راجع به لبنان هم قطعا خیلی طول نمیکشه که بیش از پیش جواب کمکهای ایران را با بدترین واکنشها و تنها گذاشتن ایران در بازیهای سیاسی خواهند داد.ایکاش دولتیهای بی خرد ما اینرا میفهمیدند که درس تاریخ را برای عمه نمینوشتند.بفهمید بابا جان که هردولتی زمانی موفق است که دردرجه اول حمایت مردمش را داشته باشد وگرنه دنیادنیا سلاح و کشت و کشتار دنیا دنیا دوست خارجی نمیتونه نجاتشون بده اگر ملتی بالاخره سرعقل بیان و دست به دست هم بدن و جلوی ظلم قد علم کنند.
شاه با اونهمه دبدبه و کبکبه چی شد؟اینا شاید بدتر از شاه باشندچون با نام دیدن و خدا ظلم میکنند ولی ضعیفترند پس باید بترسند از خشم مردم که باهمه ی بی وجدانی و ترسوییشون اگه برسه روزی که بزنن به سیم آخر دولت که سهل کل مملکت رو زیر و رو میکنند.
شادباشیدوسلامت

مسعود گفت...

درود

به برکت آزادترین حکومت جهان دوباره فیلتر شدیم.

لطفا به شماره موجود در آدرس یکی اضافه کنید.

www.kheradgeraee11.blogspot.com

مفتخوار و نان به نرخ روز خوار در همه جای دنیا وجود دارد داریوش. از اروپا و آمریکا تا خاور میانه.

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

شاهکار آریایی گفت...

مرگ بر نابخردان اسلامی
داریوش عزیز عجب عنوانی پیدا کردی
جماعت ساندیس خور
واااااااااااای بر ما

فاشیست گفت...

سلام داریوش عزیز مرگ بر نادانی!

گردآفرید گفت...

در زمان کوروش بزرگ فقط ......11 کیلومتر مربع خشکیها ی جهان متمدن آن زمان تشکیل میگرفت و کوروش بزرگ موفق شد ......8 کیلوکتر مربع از آن سرزمینها را وارد امپراتوری ایران کند.
7 آبان روز جهانی کوروش بزرگ را یکبار دیگر بر شما و بر همه ایرانیان همایون ، فرخنده و خجسته باد
( تقدیم گلهای فراوان )

ناشناس گفت...

درود بر دوست آزاداندیشم
وب بسیار زیبایی داری خوشحال می شوم باهات تبادل لینک کنم

علی گفت...

با سلام مطالب جذاب و جالبی دارید خوشحال میشم بهم سربزنید

گردآفرید گفت...

دوست گرامی وبلاگ خردگرایان فیلتر شده بود که باز شد لطفا" نشانی مارا ویرایش کنید باشد تا کل ایران را از تمامی دشمنانش ویرایش کنیم