۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

قبله عالم،



گروهی از استقبال کنندگان ایرانی !!!????


  خس و خاشاک تویی ، دشمن این خاک  تویی                                                 
                                                                                                         

انگل و بیمار تویی ، میکروب و ناپاک تویی


آب منم ، سبز منم ، واکسن تو ، پاک منم


چرک تویی ، خدعه تویی ، فتنه و آفات تویی


زور تویی ، کور تویی ، منقل و تریاک تویی


شور منم ، نور منم ، زنده و چالاک منم


راه منم چاه تویی ، کوه منم کاه تویی


عاقل و فرزانه نیی ، رهبر دیوانه تویی


ننگی و داغی و دغل ، تازی و ضحاک تویی


چه زنده ام چه کشته ام ، کاوه ی این خاک منم


یاور این خاک منم ، صاحب این خاک منم





بالاخره پس از مدتها که القابی همچون: خس و خاشاک،گاو و گوساله،فتنه گر و ... از جانب تمام منتصبان قبله عالم ، به معترضين داده شد، شخص قبله عالم به ميدان آمدند و معترضان را به لقب ميکروبهای سياسی مزين کردند و وجود اين ميکروبهای سياسی را باعث واکسينه شدن نظام دانستند.اما انگار ايشان که خود در زمان رژيم سابق ، جزو همين ميکروبهای سياسی بوده اند، فراموش کرده اند که رژيم سابق هم قبل از اينکه توسط همين ميکروبهای سياسی ، از پای در آيد، چندين بار به زور شلاق و سرنيزه و زندان و ساواک ، فکر می کرد که خود را واکسينه کرده است. خود حضرتشان حتما به خوبی بياد دارند که چگونه قبله عالم آن زمان ،يکسال قبل از بهمن 57، ايران را جزيره آرامش در دريای متلاطم خاورميانه می خواندند.ولی نزديکان و مشاوران قبله عالم وقت نمی گذاشتند که ايشان از آنچه در زير پوست جامعه می گذرد خبردار شوند و وقتی خبر دار شدند که ديگر کار از کار گذشته بود.حال حکايت اين قبله عالم نيز ، حکايت همان است.که می خواهند با تحقير و توهين و شکنجه و تجاوز ، نظام را از وجود واکسينه کنند و بی خبر از اينکه اگر قرار بود اين حرکات و شکنجه ها و زندانها ، نظامی را واکسينه کند و برقرار، هيچ وقت نوبت به شما نمی رسيد که در مکان «قبله عالم بودن» جلوس کنيد

-----------------
bavar-e-sabz.blogspot.com

۱۴ نظر:

کوروش گفت...

به نام اهورامزدا
درود برادرم!
سپاس گذارم از اینکه به وبلاگ من سر زدی و من بنده حقیر اهورایی رو شاد کردی!
رفیق ما طرفدار برابری ادیانیم و میگوییم راه در دنیا یکیست آنهم راه راست است(زرتشت پیامبر) و دین یعنی خداپرستی و این آیینهایی که با نام های اسلام و مسیح و زرتشت و یهود رواج دارند همه به یک سو اشاره میکنند و آن یزدان یکتاست! یکی آن را الله می خواند و دیگری اهورامزدا این فرهنگ پرستش است و در اصل هیچ تفاوتی ندارد! پــــــــــــــس تمامی آیینهای خدایی باهم برابرند و هیچ یک از دیگری برتری ندارد و اصلا دین برتری وجود ندارد!
راستی برادر من ما آیا با مبارزه متحد موافقی؟ اگر تمایل داری به ما بپیوندی در دیدگاه بعدی در وبلاگ شبنامه میزان همکاریت رو اعلام کن!
به امید ایرانی آباد ایرانی آزاد

گردآفرید گفت...

ولی داریوش جان اون قبله عالم با این قبله عالم از زمین تا آسمان فرق میکرد من نمیدانم این سریال قهوه تلخ را دیدی تا اینجا که رفتار این پادشاه خودکامه سریال خیلی شبیه خودکامگی این دولت هست

نوشین گفت...

ما بزودی از دست اینها راحت بشویم

شاهکار آریایی گفت...

درود بر داریوش گرامی
آری هر دم از این باغ بری میرسد
اقایان در جهل مرکب مانده اند.
شاه هم خیال میکرد جاودانه حکوت میکند.ولی باز خدابیامرزدش.....
راستی این حرامزادگان تمام لینکهای بلاگم را فیلتر کرده اند فقط صفحه اصلی در ایران قابل دسترسی اسن
وای بر سانسور

كتايون گفت...

چرا گودر نشون نميده كه پست جديد ميزنين؟آخرين چيزي كه داشتم بازار تبريز بود

مسعود گفت...

درود

این شعر را در تظاهرات مردم می خواندند البته چند بیتش تغییر کرده پس از میکروب خواندن مخالفان از سوی سید علی.

پادشاه سابق ایران در اطرافش همه جور انسان بود. از میهن پرست و راستگو تا مفتخوار و پاچه خوار و او متاسفانه تا پیش از اینکه خودش ببیند سخن آن مفتخواران و پاچه خواران را گوش می داد و نه میهن پرستان را و حتی درباره نارضایتی به سخنان شهبانو فرح هم گوش نمی داد. چند تا مفتخوار مانند شریف امامی و ازهاری هم نخست وزیر شدند و ایران نابود شد.

این یکی و همچنین خود خمینی کاملا از نارضایتی ها و جنایت ها آگاهی دارند و خیلی تفاوت وجود دارد زیرا همه اطرافیان ایشان بدون استثنا جنایتکار و تروریست و دزد هستند.

پیروز باشی. پاینده ایران و ایرانی

Black Swan گفت...

agreed on whatever you wrote down,,,be ghole khodemon gol gofti

ناشناس گفت...

از نوشته هات معلومه که خیلی عقده داری .اشکالی نداره .چون هیچ غلطی نمیتونید بکنید ،حرف مفت زیاد میزنید.خدا با ما و رهبر و انقلاب هست.شماها هم از حسودی بمیرید .

Black Swan گفت...

hozore mohtarame nashenas ,,, dar hale hazer bayad begam ke shomaha enghadar bozdel o tarsoo tashrif darin ke be name nashens oghdatoono khali mikonin,,, vaghtesh ke berese khodet ba rahbare azizet mirid balaey dar,, be omide anrooz felan az akhor khob bokhorid..

ناشناس گفت...

تو اگه جرات داری آدرس بنویس .گه زیادی هم نخور

dariush گفت...

خانم یا اقای ناشناس همانگونه که شما بمن میگویید عقده ای و همه لبنانی ها و سودانی ها و و هوادار ریس دولت شما و رهبرتان هستند و ما غلطی نمیتوانیم بکنیم و من هم دیدگاه شما را محترم از دید شما دانستم .باید انتظار داشته باشید که کسی هم ازرو داشته باشد او را بالای دار ببیند دیگر از بکار بردن وازه های زشت خود داری کنید وگرنه نوشت هایتان را کامل پاک میکنم شما خودتان میبیند که من دیدگاه مخالفان را پاک نمیکنم تا زمانی که سخن ناپاکی نباشد که سخن ناپاک وابسته به مردمان ناپاک است

DANI گفت...

رهبر من نور چشمان من است / عشق او آیین و ایمان من است

ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من است

سیدی از نسل پاك فاطمه / هم ز نسل شیر یزدان من است

در ولایت وارث آل نبی / جانشینی از امامان من است

همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است

در هدایت سوی حق آرد مر ا / این هدایت سمت قرآن من است

دوستانش دوست می دارم همی / دشمن او دشمن جان من است

آنكه مهر او ندارد در وجو د / بی گمان همكیش نادان من است

در سخن چون ابر می بارد به دل / در كویر خشك باران من است

در حضورش موج دریا دیده ام / در كلامش راحت جان من است

در نگاهش غرق دریا می شو م / واژه هایش در و مرجان من است

قلب تارم را صفایی می دهد / جامع فكر پریشان من است

من مرید آن دل وارسته ام / او مراد و پیر عرفان من است

بوی یوسف می دهد پیراهنش / گرچه خودیعقوب كنعان من است

من چو بلبل او چو باغ پر زگل / من چوبرگ او سرو بستان من است

آرزوی دیدنش دارم به دل / در فراقش شهر زندان من است

ای خوش آن روزی كه بینم رهبرم / ساعتی در خانه مهمان من است

هرگز ای یاران دعایش می كنید / شب نمازش ذكر یاران من است

روی خوبش با دو چشمت دیده ای / چهره اش چون ماه تابان من است

غرق دریای تهاجم را چه غم / ناجی كشتی ز طوفان من است

گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی / حامی او حی سبحان من است

در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب / در شجاعت شیر میدان من است

راه او باشد ره پیر خمین (ره) / رهرو راه شهیدان من است

افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است

چون فقیه وعالم است ودین شناس / مرجع تقلید دوران من است

روز ششم ماه تیر از سال شصت / رهبرم جانباز ایران من است

ای خداوندا نگهدارش تو با ش / چون دعای او نگهبان من است

شعر امروزم كه وصف رهبر است / بهترین اشعار دیوان من است

پیروانش نی به پاكستان و هند / درفلسطین است و لبنان من است

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید كه او / بهترین اصحاب و یاران من است



[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نه سازش نه تسلیم
سید علی ما هستیم

[بدرود]

مشرق زمین گفت...

بدبخت بیچاره سعی نکن با پی کشیدن مساله رهبری عشق مردم را به ایشان کمرنگ کنی ......
بله اگر دشمنی چون تو شما باشد همیشه یک نفر هم مقابل شماست که عاشقانه رهبرش را دوست دارد ....
مرگ و ننگ بر ضد ولایت فقیه

dariush گفت...

با دو نام پیام نگدارید ای پی شما یکی هست