۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

يوزارسيف، كسي نيست جز

خیلی هم جدی هست




يوزارسيف، كسي نيست جز ..... جز محمود ا..


الکي نمي گويم به جان خودم. دلايل کافي براي حرفم دارم:


1. يوزارسيف، چهره يي داشت كه آدم وقتي مي ديد، خود را زخمي مي كرد
2. زماني در دهشان گوسفند مي چراند و ناگهان به مقامات بالا رسيد
3. بعد از فرعون، بالاترين مقام را در كشور داشت
4. فرعون همه جوره پشتش بود و حمايتش مي كرد
5. طرحهاي اقتصادي اش بستگي به اين داشت كه ديشب فرعون چه خوابي ديده است ٫
6. روحانيون باهاش خوب نبودند
7. همه از او انتقاد مي كردند و سياه نمايي مي كردند
8. بالاي سرش هاله ي نور داشت
9. آينده را پيشگويي مي كرد
10. كساني را كه بايست در زندان باشند، آزاد كرده بود و پست و مقام هم داده بود....
۱۱. گروکانگیری میکرد حتی برادرش را
۱۲. برای اینکه به خواسته هایش برسد تهمت دزدی حتی به برادرانش هم زد

باز هم بگويم؟

فقط يك حلقه ي مقفوده اين وسط هست و آن اين كه زليخا اين وسط كجاست؟ هنوز دارم بهش فكر مي كنم

۲ نظر:

ويكي گفت...

زليخا پيره الانم تو جمعيت داره داد ميزنه اما صداش شنيده نميشه.يا شايدم داره شش هفت ميلياردي رو كه تو اين سريال حيف و ميلا شد نوش ميكنه.راستي بو دار بود بعضياش به رئيس مكتبي مون ميخورد.

بت نياز دارم خواهشا بازم زحمت بكش يسر بم بزن مطلب جديدي دارم كه محتاج نظرتم

اتوپیا گفت...

زلیخاش هدیه تهرانیه
که فقط دست مشاییه